هالوژن گچی توکار

هالوژن گچی توکار یا فریملس سیمگل به زیبایی سقف فضای شما را زیبا می کند. این محصول به دلیل ویژگی خاص آن منحصر به فرد بوده و طرفداران خاص خود را دارد. از مزایای ویژه این محصول رنگ پذیری فوق العاده آن است. به صورتی که پس از نصب نور جزیی از سقف به شمار می آید.

هالوژن گچی

شرکت سیمگل با تولید هالوژن گچی توکار با قیمت بسیار مناسب اماده ارسال محصولات خود به سراسر ایران میباشد.

برای مشاوره رایگان و ثبت درخواست با ما تماس بگیرید.

نورپردازی خاص در سقف

وقتی صحبت از دکوراسیون و بازسازی خانه می شود، تصمیم گیری در مورد نوع نور مناسب، بخش بسیار مهمی از پروژه ساختمانی می باشد. چرا که نور فقط برای سهولت دید در تاریکی نیست، بلکه می تواند حال و هوا و فضای یک اتاق را تنظیم کند. اگر در حال برنامه ریزی برای بازسازی خانه خود هستید، اما مطمئن نیستید که چه نوع نورپردازی بهتر است، در این متن، در مورد مزایای استفاده از یک نورپردازی خاص لامپ های هالوژن توکار بدون فریم گچی شما را آشنا می کنیم.

هالوژن گچی توکار بدون فریم

هالوژن گچی توکار بدون فریم از دیگر گزینه های موجود در بازار متمایز هستند زیرا در طراحی خود عنصری از گچ دارند. سپس می‌توان آن‌ها را با لامپ‌های LED نصب کرد تا یک اتصال تقریباً نامرئی ایجاد کنند.

در زیر فهرستی از برخی از مزایای اصلی استفاده از این نوع نور خاص برای استفاده در سقف های گچ برگ آورده شده است:

1- شخصی سازی لامپ ها

یکی از مزایای بارز استفاده از نورپردازی توکار با المان گچ در طراحی و لاین نوری سقف و لاین نوری کناف، این است که به راحتی می توان آنها را سفارشی کرد. معمولاً هنگام انتخاب چراغ ها باید مدلی را انتخاب کنید که از نظر رنگ و حتی طرح بهترین تناسب را با دکوراسیون شما داشته باشد. با این حال، با انتخاب لامپ‌ های گچی، رنگ اصلی آن فرقی نمی‌کند، زیرا می‌توانید گچ را در نور دوباره رنگ کنید. بنابراین، اگر سقف آبی دارید و می‌خواهید چراغ‌ها طوری به نظر برسند که انگار همیشه بخشی از سقف هستند، می‌توانید از همان رنگی که روی سقف استفاده کرده‌اید، روی چراغ‌ها استفاده کنید.

اغلب تغییر دکوراسیون اتاق به معنای خاموش کردن وسایل روشنایی است. زیبایی این که این چراغ‌ های توکار خاص چقدر قابل تنظیم هستند این است که نیازی نیست نگران تغییر چراغ‌ها باشید. به سادگی آنها را با رنگ های جدید رنگ آمیزی کنید.

قیمت هالوژن گچی

قیمت هالوژن گچی بسیار مناسب است و با توجه به زیبایی ایی که به دکوراسیون می دهد بسیار ناچیز است.

شرکت سیمگل با تولید این محصول در داخل کشور و عرضه ان در داخل توانسته با قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالا محصول خود را در داخل و خارج کشور عرضه کند.

برای استعلام قیمت و خرید با بهترین قیمت با ما تماس بگیرید.

2- محصول بدون مرز

اگرچه تا به حال در مورد استفاده از این نوع نورپردازی به عنوان چراغ های سقفی اصلی در اتاق صحبت کرده ایم، اما می توانید از آنها به عنوان چراغ های کاری توسط گروه اجرای کناف در اصفهان نیز استفاده کنید. از آنجایی که همه آنها را می توان رنگ آمیزی کرد، حتی اگر رنگ های مختلفی در قسمت های مختلف اتاق یا ساختمان وجود داشته باشد، می توانید فقط تک تک چراغ ها را رنگ کنید تا با پس زمینه آنها مطابقت داشته باشد. حتی اگر ملک منزل خود را بازسازی نمی کنید، اما در حال انجام کار در محل کار خود هستید، این ها هنوز یک انتخاب ایده آل هستند.

3- سبک های مختلف نصب

همانطور که تصور می کنید، در مورد این چراغ های گچی شگفت انگیز، بیش از یک انتخاب برای نصب وجود دارد. می توانید روی پایه های دایره ای یا مربعی بیشتری سرمایه گذاری کنید و در حالی که پایه های تکی وجود دارد، می توانید پایه های دوقلو با دو چراغ را نیز خریداری کنید. بنابراین، مهم نیست که به چه نوع نورپردازی نیاز دارید و چقدر به آن نیاز دارید، این چراغ های فرو رفته یک انتخاب عالی از محصولات گروه سیمگل هستند.

پانل گچی هالوژن

پانل گچی هالوزن که همان هالوژن گچی توکار میباشد دارای ویژگی های بسیار منحصر به فردی است که قابل مقایسه با سایر هالوژن های موجود در بازار نیست .

این هالوژن ها به راحتی داخل کناف نصب میشوند و بعد از نصب میتوانید پانل گچی هالوژن را هم رنگ سقف یا کناف کنید به طوری که کاملا یک دست و چسبیده به سقف باشد.