انواع پوشش دیوار

انواع پوشش دیوار

اگر زمان زیادی را صرف تماشای یک دیوار کرده اید ، طبیعی است که از آن خسته شوید.شاید سلیقه شما تغییر کرده باشد یا به سادگی از همان کاغذ دیواری قدیمی خسته شده اید و چیز جدید و تازه ای می خواهید.خوب ، زمان ارتقا فرا رسیده است!اما صبر کنید – رنگ و کاغذ دیواری تنها انواع دیوارپوش ها نیستند!

هنگام تزئین و پوشش دیوارهای داخلی ، انتخابهای بسیار زیادی وجود دارد.واضح ترین انتخاب ها کاغذ دیواری یا رنگ هستند ، اما شما همچنین قادر به انتخاب روکش چوبی ، کاشی و سرامیک ، تایل گچی دیواری ، کاشی های شیشه ای ، پارچه و تعداد زیادی از انواع مختلف دیوارپوش هستید.بنابراین چگونه می خواهید یکی را برای خود و خانه خود انتخاب کنید؟خوشبختانه ، ما به عنوان تولیدکننده تایل گچی اینجا هستیم تا شما را با انواع دیوارپوش های رایج (و برخی کمتر رایج) آشنا کنیم ، بنابراین می دانید که انتخاب درستی را انجام داده اید!

پس اگر شما:

  • در فکر تغییر دکوراسیون اتاق هستید.
  • مشتاق هستید که در مورد انواع مختلف پوشش دیوار بیشتر بدانید.
  • می خواهید یک اتاق منحصر به فرد متناسب با سبک خود طراحی کنید.

پس این پست برای شماست!

معرفی انواع دیوارپوش

رنگ

رنگ یکی از رایج ترین انواع دیوارپوش های داخلی است.این ارزان ترین گزینه است (البته بسته به رنگ انتخابی) و می تواند برای هر اتاق مناسب باشد.اگر می خواهید به دنبال یک ظاهر کلاسیک و ظریف باشید – یک رنگ خنثی انتخاب کنبد.رنگ به شما امکانات رنگی بی پایان برای انتخاب و همچنین انواع مختلف روکش را برای هر اتاق و هر سلیقه ای ارائه می دهد.

کاغذ دیواری

اگر نقاشی و رنگ را دوست ندارید و مهم نیست هزینه بیشتری برای دیوارهای خود خرج کنید ، پس کاغذ دیواری ممکن است همان چیزی باشد که شما نیاز دارید.با داشتن گزینه های بادوام و طولانی مدت در بازار ، می توانید تغییر کاغذ دیواری خود را برای 10-15 سال آینده فراموش کنید!کاغذ دیواری نباید محدودتر از رنگ باشد!کاغذ دیواری با رنگ ها ، طرح ها ، روکش ها و بافت های مختلف در بازار وجود دارد.

کاشی

کاشی ها ، دیوارپوش های مناسب برای آشپزخانه و حمام هستند.البته ، آنها به اندازه رنگ یا کاغذ دیواری تنوع ندارند ، اما این به هیچ وجه آنها را محدود نمی کند.کاشی ها می توانند از مواد مختلف ساخته شده و به اشکال و اندازه های مختلف بریده شوند ، بدین معنی که می توانید یک طرح شخصی ایجاد کنید.نصب آنها می تواند زمان زیادی طول بکشد ، اما دوام آنها و تمیز کردن آنها بسیار آسان است.

چوب

اگر دوست دارید به خانه خود احساس دنج و طبیعی بدهید ، پس روکش چوبی چیزی است که شما نیاز دارید.چوب به دلیل ظاهر آن یک گزینه عالی برای پوشش دیوار است.این همچنین یک راه عالی برای عایق کاری اضافی به اتاق است.انواع مختلفی از چوب برای پوشش دیوار در بازار وجود دارد.

انواع پوشش برای دیوار

پارچه

اگر خانه خود را اجاره می کنید و به دنبال یک راه حل دکوراسیون موقت هستید یا تمایل دارید که اغلب نظر خود را تغییر دهید ، پارچه یکی از انواع دیوارپوش است که می تواند رویاهای دکوراسیون شما را محقق کند!

نصب و برداشتن آن بسیار آسان است ، اغلب ارزان تر از کاغذ دیواری است و – از همه مهمتر – قابل تنفس است ، به این معنی که هوا می تواند به راحتی از آن عبور کند و اساساً در برابر قالب مقاوم است!

با این وجود ، دیوارهای پارچه ای را از آشپزخانه خود دور نگه دارید ، زیرا گرما می تواند به آن آسیب برساند.حمام ها نیز مکان مناسبی برای آن نیستند ، زیرا رطوبت می تواند چسب را شل کرده و پارچه را از دیوار شما بیرون بیاورد.

اگر در فکر استفاده از پارچه برای تزئین دیوارهای خود هستید ، پارچه های سبک مانند پنبه و پلی استر را انتخاب کنید.موادی مانند پشم و مخمل بسیار سنگین هستند که نمی توان آنها را در چسب نگه داشت.

آینه

آیا می خواهید یک اتاق کوچک بزرگتر به نظر برسد؟چرا سراغ آینه نمی روید؟درست است که دیوار آینه ای یک نوع دیوارپوش سنتی نیست ، اما اگر به دنبال این هستید که یک اتاق کوچک را بسیار بزرگتر و درخشان تر از آنچه که هست احساس کنید ، این انتخاب خوبی است.

به طور طبیعی ، شما نمی توانید کل اتاق را با آینه بپوشانید ، اما یک دیوار برجسته مناسب می تواند زندگی جدیدی به اتاق شما ببخشد.دیوارهای آینه را در مناطقی با تردد کم نگه دارید ، زیرا نمی خواهید به شیشه آسیب برسانید.

دیوارپوش آینه ای

برای تزئین اتاق خود به کمک نیاز دارید؟

اگر مطمئن نیستید که چگونه می توانید دکوراسیون اتاق خود را انجام دهید ، یا فقط می خواهید اوقات فراغت خود را صرف انجام کاری کنید که دوست دارید ، چرا به متخصصان مراجعه نکنید؟یک متخصص حرفه ای پیدا کنید تا خانه خود را تغییر دهید!

نتیجه گیری

رایج ترین روش ها برای پوشش دیوار ، رنگ ، کاغذ دیواری و کاشی هستند.برخی از گزینه های کمتر سنتی عبارتند از چوب ، پارچه و آینه.

  • رنگ و کاغذ دیواری در رنگ ها و طرح های های متنوعی وجود دارند.
  • روکش چوبی راهی عالی برای ایجاد فضایی دنج در اتاق است.
  • کاشی ها بهترین انتخاب برای آشپزخانه و حمام هستند.
  • پارچه برای اجاره دهندگان و افرادی که اغلب نظر خود را تغییر می دهند ، انتخاب کاملی است.
  • آینه ها می توانند اتاق را روشن تر و جادارتر نشان دهند.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.