در مورد دیوار پوش های وینیل بیشتر بدانید

دیوارپوش ها یک ابزار تزئینی مهم برای محیط های مسکونی و تجاری هستند.آنها را می توان تقریباً بر روی هر نوع سطحی استفاده کرد و دارای طیف گسترده ای از رنگ ها و الگوها هستند که استفاده از آنها باعث بهبود فضای داخلی می شود.در حالی که دیوارپوش ها برای تزئین سطح دیوار استفاده می شوند و نظر همه را به خود جلب می کنند، اینکه کدام نوع آن برای پوشش دیوار داخلی شما مناسب تر است، مهم است.

اخیراً دیوارپوش های وینیل مانند تایل گچی دیواری در محیط های مسکونی و تجاری بسیار محبوب شده اند.دیوارپوش های وینیل که در ابتدا به دلیل دوامشان مورد استفاده قرار می گرفتند، اکنون در طیف گسترده ای از رنگ ها و بافت ها در دسترس هستند.در این وبلاگ به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید از دیوار پوش های وینیل برای تغییر طراحی داخلی خود استفاده کنید.

مزایای دیوار پوش وینیل

در حالی که کاغذ دیواری یک ابزار تزیینی همه کاره است، نمی تواند همیشه سطح حفاظت مورد نیاز برای هر محیطی را فراهم کند – اینجاست که وینیل وارد می شود.دیوارپوش وینیل از یک لایه کاغذ یا پارچه تشکیل شده است که روی آن یک فیلم وینیل چاپ شده چسبانده شده است و باعث می شود در برابر آب مقاوم باشد، ماندگاری بیشتری نسبت به کاغذ دیواری سنتی داشته باشد و تمیز کردن آن آسان تر باشد.

برخی از مردم در مورد مضر بودن وینیل برای محیط زیست نگران هستند.با این حال، در سال های اخیر، پیشرفت های قابل توجهی در نحوه تولید آن صورت گرفته است.اکنون تولید وینیل در مقایسه با سایر محصولات مشابه به انرژی کمتری نیاز دارد.علاوه بر این، تقریباً تمام وینیل ساخته شده به یک محصول ختم می شود، به این معنی که ضایعات بسیار کمی وجود دارد.

مزایای دیوار پوش وینیل

دیوار پوش های وینیل نسبت به سایر گزینه ها در برابر خراشیدگی و پارگی مقاومت بیشتری دارند.به طور معمول، دیوارپوش های وینیل سه تا پنج برابر بیشتر از سایرین مانند رنگ دوام می آورند.اما دقیقا چه چیزی وینیل را اینقدر محکم می کند؟این ماده مصنوعی که به نام پلی وینیل کلراید یا PVC نیز شناخته می شود، یک پلیمر پلاستیکی است که در واقع به گونه ای مهندسی شده است که سخت باشد.

موارد استفاده از دیوار پوش وینیل

دیوارپوش های وینیل در هر جایی که دیوارها مورد سوء استفاده شدید قرار می گیرند، مانند مناطق پرتردد در بخش های مراقبت های بهداشتی، موسسات، شرکت ها و خرده فروشی ها توصیه می شوند.وینیل از دیوارها محافظت می کند، عمر طولانی تری نسبت به رنگ دارد و هزینه نگهداری کمتری دارد.

هنگام انتخاب دیوار پوش وینیل به نکات زیر توجه کنید:

  • استفاده از دیوارپوش های وینیل و تایل گچی پی وی سی را در مناطقی که رفت و آمد زیاد است، در نظر بگیرید و از کاغذ دیواری فقط در مناطقی که رفت و آمد کمتر است، استفاده کنید.
  • اکنون دیوارپوش های وینیل می توانند ظاهری مشابه دیگر دیوارپوش ها داشته باشند و جذابیت آنها افزایش یافته است.
  • دیوار پوش وینیل در دو دسته تجاری و مسکونی موجود می باشد.نوع تجاری آن برای استفاده در ساختمان هایی مانند هتل ها، آپارتمان ها، ادارات، بیمارستان ها و موسسات خرده فروشی تولید می شوند و معمولاً محکم تر از نمونه های مسکونی هستند.

دیوارپوش وینیل

دیوارپوش وینیل مناسب آشپزخانه

دیوار پوش‌ ها فقط به اتاق‌های نشیمن و اتاق خواب محدود نمی‌شوند، بلکه به اصلی‌ترین لوازم آشپزخانه نیز تبدیل شده‌اند.دیوار پوش‌ وینیل نسبت به کاغذ دیواری سنتی در برابر چربی و رطوبت مقاوم‌تر است و از این رو یک انتخاب ایده آل برای آشپزخانه است.برخی از دیوارپوش های وینیل قابل شستشو هستند (باورتان می شود؟)، در حالی که برخی دیگر را می توان با یک پارچه مرطوب یا پاک کننده ملایم پاک کرد.

اگر از دیوار پوش وینیل در طراحی داخلی فضای خود استفاده کرده اید، خوشحال می شویم نظرات شما را در مورد آن بشنویم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.