دیوارپوش تایل های سه بعدی

دیوارپوش تایل های سه بعدی

بدون شک بهترین سبک های دکوراسیون برای دیوارهای داخلی، با تایل های تزئینی سه بعدی منحصر به فرد ساخته شده است. مدل های بی پایان کلاسیک و مدرن وجود دارد، حتی با چراغ های LED که یک منظره بصری فوق العاده ایجاد می کنند. قبل از دانستن برخی از انواع دیوارپوش تایل های سه بعدی، اجازه دهید در مورد مهمترین مزایای آنها صحبت کنیم:

  • زیبایی شناسی و مدرنیته: هر دیواری که با تایل های سه بعدی تزئین شده باشد، بر خلاف دیوارهایی که دارای فرش یا کاغذ دیواری هستند، بیشترین محبوبیت را دارد.

دیوارپوش تایل های سه بعدی

  • کاربردی: مراقبت از تایل های دیواری سه بعدی آسان است اما مقاومت آن ها در برابر رطوبت را باید در نظر گرفت، که این امر باعث می شود از تایل های دیواری سه بعدی مدرن در هر اتاقی استفاده شود. همچنین در صورت خراب شدن، می توانید به راحتی یکی از تایل های سه بعدی را جایگزین کنید. این بسیار راحت تر از رنگ آمیزی مجدد اتاق است.
  • خواص جذب گرما و سر و صدا: هزینه کارهای عایق اضافی را در اتاق یا دیواری که نصب می کنید کاهش دهید.
  • سازگاری با محیط زیست و ایمنی در برابر آتش: اکثر انواع تایل های دیواری سه بعدی از مواد با کیفیت بالا ساخته شده اند و فناوری های تولید آنها دلالت بر ضد حریق و ایمنی مطلق دارد.
  • همه کاره بودن: تایل های دیواری سه بعدی مناسب برای آشپزخانه، اتاق نشیمن، مهد کودک، اتاق خواب، حمام یا هر اتاق دیگر. فقط باید طرح مناسب را انتخاب کنید.
  • منحصر به فرد و طراحی غیر معمول: برای تزئین آپارتمان خود با تایل های سه بعدی، بعید است که شما با دوستان یا همسایگان خود چنین چیزی را ببینید. انتخاب طرح برای این مواد بسیار گسترده است و متخصصان ما همیشه خوشحال خواهند شد که به شما در انتخاب دقیق نوع تایل های دیواری سه بعدی که به طور کامل در فضای داخلی خانه شما متناسب است و همچنین برای شما مقرون به صرفه است کمک کنند.

 ویژگی مهم تایل های دیواری سه بعدی این است که عموماً از مواد سازگار با محیط زیست ساخته شده اند که مواد خطرناک را آزاد نمی کنند.  بنابراین این روش تکمیل دیوار برای هرگونه نصب ایمن است. اگر می خواهید فضای داخلی اصلی و شیک باشد، تایل های دیواری سه بعدی بخرید، این دقیقاً همان چیزی است که شما نیاز دارید.

دیوارپوش تایل های سه بعدی

تایل های دیواری سه بعدی از چه چیزی ساخته شده است؟

۱- پانل های چوبی سه بعدی

تایل گچی سه بعدی ساخته شده از چوب برای زیبایی طبیعی خوب است که هیچ مصنوعی جایگزین آن نشده است. چوب یکی از گران ترین انواع روکش چوبی برجسته سه بعدی است. اشکال اصلی آن به نرمی خود درخت است. به عنوان یک قاعده کلی چنین تایل هایی محافظت از صورت را در برابر صدمات ایجاد نمی کنند.

۲- تایل های دیواری سه بعدی MDF

تایل های دیواری سه بعدی MDF بسیار دموکراتیک تر هستند که بادوام هستند و همچنین سطوح مختلف را کاملاً تقلید می کنند. می تواند براق یا مات باشد و هر رنگی داشته باشد. برای تولید هر سری جدید از تایل ها، قالب خاصی ایجاد می شود که به خودی خود ارزش پول زیادی دارد.

۳- تایل های تزئینی دیواری آلومینیومی

آلومینیوم تزئینی امروزه یکی از شیک ترین مواد است. تایل های ساخته شده از آن عالی و غنی به نظر می رسند و در عین حال آسان هستند. آلومینیوم متداول ترین ماده ای است که برای ساخت پانل های دیواری سه بعدی تزئینی استفاده می شود.

۴- تایل های دیواری سه بعدی PVC پلاستیکی

این تایل ها بیشتر با نام “پلاستیک PVC” شناخته می شوند. تایل های پلاستیکی سه بعدی مدرن دارای تمام مزایای پانل های آلومینیومی هستند اما بر خلاف این، دوام چندانی ندارند و در صورت بی دقتی به راحتی آسیب می بینند. تایل های پلاستیکی از دوام کمتری برخوردارند اما با احتیاط، دوام کافی نیز خواهند داشت.

۵- تایل گچی سه بعدی

آنها دارای مزایای خاص خود هستند، از جمله ضد حریق مطلق، وزن کم و خواص صوتی منحصر به فرد. دیوار خشک سه بعدی نیز یک نوع متریال متداول است که برای ایجاد این تزئین استفاده می شود. تایل گچی پی وی سی نیز از بهترین‌ نمونه های این روکش دیواری است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.