بهترین ایده های دیوارپوش برای خانه ها و مشاغل

از اتاق نشیمن گرفته تا دفتر شرکت، کاغذ دیواری و دیوارپوش ها راهی عالی برای معرفی رنگ و بافت به خانه ها و مشاغل هستند.دیوارپوش ها نه تنها نقطه کانونی قابل توجهی ایجاد می کنند، بلکه طراحی داخلی شما را ارتقا می دهند.این ایده های دیوارپوش به شما الهام می بخشد تا خانه یا محل کار خود را تغییر دهید.

دیوارپوش های تجاری

دیوارپوش روشی شیک و تزئینی برای نشان دادن شخصیت شرکت شما است.مهم نیست که یک دفتر کار بزرگ یا یک مغازه خرده فروشی کوچک را تزئین می کنید، دیوارپوش های تجاری هر اندازه از کسب و کار را کاملا بهبود می بخشند.دیوارکوب ها برای مهدکودک ها، رستوران ها، مطب های پزشکی، فضاهای خرده فروشی و موارد دیگر مناسب هستند.دیوارکوب های تجاری می توانند به شما کمک کنند تا دیدگاه خود را بیان کنید و با هر چالش طراحی روبرو شوید.

انواع دیوارپوش

در اینجا انواع دیوارپوش را به شما معرفی می کنیم.

  • دیوارپوش چوبی

دیوارپوش های چوبی زیبایی طبیعی را به هر فضایی می آورند و پس زمینه ای جذاب ایجاد می کنند.دانه های طبیعی و رنگ آمیزی چوب ، گرم و جذاب است و فضایی دنج را ایجاد می کند که برای خانه شما عالی است.

انواع دیوارپوش

  • دیوارپوش سنگی

اگر می خواهید طرحی تازه با رنگ و تن ساده داشته باشید، دیوارکوب های سنگی راهی زیبا برای ایجاد فضایی معاصر هستند.دیوارپوش های سنگ مصنوعی عمق و شخصیت را به فضای داخلی می بخشند و برای اتاق خواب ها، آشپزخانه ها، حمام ها، قسمت های پذیرایی و غیره فوق العاده اند و خانه ها و مشاغل را مدرن تر می کنند.

  • دیوارپوش آجری

دیوارپوش های آجری که به گونه ای طراحی شده اند که شبیه دیوارهای آجری واقعی باشند، می توانند به شما در ایجاد محیطی جذاب با قیمتی مقرون به صرفه کمک کنند.چه بخواهید خانه خود را تغییر دهید یا ساختمان تجاری خود را به روز کنید، دیوارکوب آجری به شما این امکان را می دهد که هر فضایی را به شیک ترین مکان تبدیل کنید.

  • دیوارپوش حمام

حمام ها باید تمیز و کاربردی باشند، اما اگر این همه چیز باشد، تاثیر بالقوه طراحی را از دست می دهند.تزیین با پوشش دیوار ، راهی عالی برای تغییر شکل حمام است.دیوارکوب هیچ فضای قابل استفاده ای را اشغال نمی کند، اما فورا رنگ و شخصیت را اضافه می کند.امروزه بسیاری از مواد برای پوشش دیوار حمام ، بادوام و مقاوم در برابر آب هستند که نصب آن را در فضاهای با رطوبت بالا امن می‌کند.با گزینه های بسیار طراحی دیوارپوش، می توانید حمام خود را مطابق با سلیقه تان تزئین کنید، از طرح های هندسی براق گرفته تا الگوهای زنانه یا الگوهای مدرن.

دیوارپوش حمام

  • دیوارپوش های آشپزخانه

با افزودن دیوارپوش های زیبا، دیوارهای آشپزخانه خود را برجسته کنید.چه طرحی ملایم تر و خنثی را ترجیح دهید یا یک الگوی پررنگ و رنگارنگ، پوشش های دیوار آشپزخانه امروزی ، در سبک ها و طرح های مختلف موجود هستند.با پوشش و تزیین یک دیوار ، به آشپزخانه خود نقطه کانونی زیبایی بدهید، یا تمام اتاق را با دیوارپوش های مناسب بپوشانید.

  • دیوارپوش های سفارشی

هیچ راهی بهتر از یک دیوارکوب سفارشی برای تغییر خانه یا کسب و کارتان به روشی که واقعاً شخصی باشد وجود ندارد.در سه مرحله آسان، می توانید تصاویر مورد علاقه خود را به یک دیوارپوش سفارشی بزرگتر تبدیل کنید.به سادگی عکس یا اثر هنری خود را آپلود کنید، اندازه مورد نظر خود را انتخاب کنید و یک ماده پوشش دیوار را انتخاب کنید.چه یک عکس خانوادگی، یک پرتره از یک حیوان خانگی محبوب، یا یک لوگوی تجاری، یک دیوارپوش سفارشی تاثیری ماندگار خواهد داشت.

مواد ما برای پوشش دیوار

در گروه سیمگل ، ما دائماً در حال آزمایش مواد جدید دیوارپوش هستیم تا پوشش دیواری با بالاترین کیفیت را برای شما به ارمغان بیاوریم.ما طیف وسیعی از مواد پوشش دیوار، از جمله تایل گچی دیواری را ارائه می دهیم.همه مواد ما دارای کیفیت تجاری با درجه بالا و دارای درجه آتش سوزی و ماندگاری هستند که آنها را به انتخابی مطمئن برای دیوارهای شما تبدیل می کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.